Seier i toppkampen

Foto: Helge N. Olsen

Etter en hard fight på Sunnmøre reiser vi hjem til Grimstad med 3 poeng i bagasjen!

Seieren gjør at vi topper tabellen med 5 poeng mer enn Brattvåg på andreplass. Det betyr at vi, uansett utfall neste helg, ligger på tabelltopp i sommerpausen. Jobben må selvfølgelig likevel gjøres mot Sotra om en uke, før vi kan ta noen velfortjente uker fri!

Hovedtrener Arne Sandstø oppsummerer kampen slik:

- Det er en sterk seier. En jevn første omgang hvor de scorer mens vi bommer på våre sjanser. Andre omgang er det vi som styrer. Vi scorer to fine mål og vinner fullt fortjent. Hjemmelagets keeper ble kåret til banens beste - det sier litt om våre muligheter og potensial!

Kampfakta

Mål:

62' André Richstad

90' Phillip Syvertsen

Gult kort:

37' Sander Nordbø

48' Eivind Kolve

Bytter:

68' ut: Kebba Badjie, inn: Brage Naustdal

68' ut: Samu Alanko, inn: Markus Syvertsen

85' ut: Eivind Kolve, inn: Pascal Simba

85' ut: Helge Strand, inn: Javier Sánchez

Vi fortsetter å jobbe på!💛💙

Annonse: