Permanent overgang for Nordbø!

Sander Nordbø har signert en kontrakt med klubben ut 2028!

Sander kom til oss på lån rett før sesongstart, men har nå valgt å gjøre oppholdet permanent!

Gutten fra Notodden ble hentet på lån til Jerv fra Raufoss i OBOS-ligaen. Midtbanemaestroen har blitt en nøkkelspiller i årets Jerv-lag med sin slepne venstrefot. Det øyeblikket som kanskje huskes best fra tiden hans her, er det elleville frisparkmålet på overtid som sikret seier mot Arendal på fotballens nasjonaldag. Han sto også bak begge frisparkene som førte til mål i 2-1-seieren over Kvik Halden.

Sander har satt sitt preg denne sesongen, og vi er utrolig glade for at han ønsker å bli med oss videre!

- Jeg har fått et skikkelig godt inntrykk av klubben og byen, og det er også veldig mange fine folk både i og rundt Jerv. Det er en veldig profesjonell klubb, med en svært bra spillergruppe og en treningshverdag jeg er veldig fornøyd med. Jeg gleder meg til fortsettelsen her i Jerv!

Hva tenker du om tiden fremover?

- Vi har fått en fin start på sesongen, så det er viktig at vi fortsetter å være offensive og at vi sikter på å ta så mange poeng som mulig. Da kan det være gode muligheter i år, avslutter Nordbø.

Hovedtrener Arne Sandstø er full av lovord om midtbanespilleren:

- Sander har vært viktig for oss. Han er den som har best kvaliteter til å stabilisere midtbaneleddet, både offensivt og defensivt. Han er en mann med stor rekkevidde, god pasningsfot og er en god duellspiller. I tillegg er han en veldig, veldig fin fyr, så han kommer til å bli en stor berikelse for oss!

Vi vil rette en stor takk til Raufoss for en fin prosess i sammenheng med overgangen.

Velkommen til oss, Sander!💛💙

Annonse: